Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeAle mnie rozbawileś z tymi osiągami silników żużlowych, ja stanę litrowym GSXR, a ty żużlową i zobaczymy co zrobisz, oczywiście na asfaldzie. No i ta żywotność silników żużlowych co każdy weekend chyba byś remont robił :)
OdpowiedzJak to co zrobi bedzie czekał na Ciebie 200 metrów dalej aż gix stwierdzi "dobra Panie pora sie wkręcić na obroty", widzę, że chyba jeszcze nie spotkałeś na światłach żadnego mocniejszego supermoto. Na torach kartingowych o których mowa w artykule to wlasnie sm króluje głownie przez wagę i świetny moment i oddawanie mocy w dolnych zakresach czego nie sa w stanie osiągnąć sporty. Wyjeżdzasz na prosta i orientujesz sie, ze sm juz prawie z niej zjeżdża a startowałeś tuż za nim. Co do motocykli żużlowych dość cieżko stwierdzić jak zachowywałyby sie te silniki na normalnym paliwie bo jak wiadomo na takim nie jeżdżą. Ale jedno jest pewne po zmianie opon na drogowe ze startu mało co by dało mu rade ale tez nie wiem jakby sie to przełożyło na przyczepność, opanowanie maszyny etc. Dzieki, pozdrawiam.
Odpowiedz